Friday 16 October 2009

Kent er ute med nytt album nå, her er de fra slutten av 90-tallet vel, med 'En himmelsk drog'



PS.

Denne sangen hadde Glenn Hesler, en kamerat av meg og tremenningen min Øystein Andersen, på sin FTP-server da.

Han ville visst at jeg skulle laste ned denne, husker jeg riktig.

Uten at jeg helt skjønte hvorfor, for han digga vel mest heavy?

Eller han digga også tysk og amerikansk og engelsk musikk vel.

Jeg sier tysk, for jeg kom på en sang han og Øystein digga, som het 'Für immer', vel.

Skal jeg se om jeg finner den.

Vi får se.

PS 2.

Her var den sangen, Doro het visst den artisten:



PS 3.

Her er en annen versjon vel, hvor artisten har skiftet navn til Warlock:



PS 4.

For lesere av johncons-blogg, så syntes jeg forresten at jeg kjente igjen illumianti(?)-symbolet solstrålene, i videoen i PS 2 der, og symbolikk som elven Styx, fra romersk mytologi vel, går vel også igjen.

Men men.

Men var Øystein og Glenn noe innen illuminatiet, kan man kanskje lure på.

Alex, var det vel, (nick fra irc mm., Darkdog), forklarte at Glenn brukte mora si som 'slave' hjemme.

Mora hadde lyst hår, det samme som søstra, mens Glenn hadde mørkt hår.

Dette kan passe med at det var en krig mot lyshårede, fra illuminati osv.

Glenn heter jo Hesler til etternavn, en fornorsking av Hessler, så her skjønner man at dette illuminati-greiene kommer fra Tyskland, (Glenn holdt også med Tyskland, i fotball-VM, i 1994 husker jeg, da han leide rom i samme Ungbo-leilighet, som meg og søstra mi), det var jo også der Illumianti oppstod i Bayern, det heter jo det bayeriske illuminati.

Så sånn er nok det.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 5.

Det her er Kent igjen, med 'Dom andra', som var populær da jeg studerte i Sunderland, for fem år siden, hvis jeg husker riktig:

No comments:

Post a Comment